Zanechte nám Vaší emailovou adresu a my Vám budeme posílat novinky
Kořeny této světoznámé značky sahají až do minulého století do roku 1898, kdy Hans SCHWARZKOPF otevřel v Berlíně svoji malou drogerii zaměřenou především na vůně a parfémy. Nikdo nemohl tehdy předpokládat, že tak založil jednu ze světových unikátních značek v oblasti vlasové péče. O deset let později vyvinul a uvedl na trh první práškový šampon rozpustný ve vodě, který nahradil doposud používaná mýdla. Pohodlnější aplikace udělala z výrobku obrovský hit.
Jestliže se marně snažíte vytvořit nadýchaný účes a vaše několikahodinová snaha vyústí nanejvýš v křehkou bublinu, která splaskne při prvním doteku kapky deště nebo vinou něžného vánku z klimatizace, pak máte velmi jemné, oslabené až zcitlivělé vlasy. Proto Vám účes vydrží maximálně pár hodin anebo v tom lepším případě – za ideálních povětrnostních podmínek – i celý večer
Píše se rok 1960, kdy mladá herečka a modelka Paula Kent společně se svým kadeřníkem Jheri Reddingem položila základy nové dimenzi vlasové péče – REDKEN. Přes veškerý pokrok byly tehdejší vlasové výrobky příliš agresivní na citlivou pokožku mnoha lidí. Nová značka REDKEN nabízela produkty, které respektovaly potřeby citlivé vlasové pokožky a jedinečná technologie okamžitě vylepšovala strukturu i vzhled vlasů. Nešlo tedy jen o pouhou kamufláž, ale o dlouhotrvající pocit zlepšení, který bylo možné do té doby získat jen u kadeřníka.