Zanechte nám Vaší emailovou adresu a my Vám budeme posílat novinky
Píše se rok 1960, kdy mladá herečka a modelka Paula Kent společně se svým kadeřníkem Jheri Reddingem položila základy nové dimenzi vlasové péče – REDKEN. Přes veškerý pokrok byly tehdejší vlasové výrobky příliš agresivní na citlivou pokožku mnoha lidí. Nová značka REDKEN nabízela produkty, které respektovaly potřeby citlivé vlasové pokožky a jedinečná technologie okamžitě vylepšovala strukturu i vzhled vlasů. Nešlo tedy jen o pouhou kamufláž, ale o dlouhotrvající pocit zlepšení, který bylo možné do té doby získat jen u kadeřníka.
Poměrně často se setkáváme s dotazem, jak nejlépe pomoci suchým vlasům, aby vypadaly krásně, zdravě a leskle. Problémem suchých vlasů bývá nedostatečná vlhkost a vysoká poréznost vlasu (nerovný šupinatý povrch). Jenže i mezi suchými vlasy jsou velké rozdíly. Některé jsou suché, lámavé a extrémně jemné, jiné zase bývají velmi suché, drsné a hrubé.
Psala se 50. léta, kdy pánská kosmetika zaznamenala svůj nevídaný rozmach. Za to vděčí módnímu trendu „I muži mají nárok na své výrobky“, jenž si podmanil velkou část mužské populace především na západním kontinentu. Nebylo zvykem, aby muži používali „unisexové“ anebo „dámské“ výrobky, jak je tomu dnes. Muži dávali přednost specifickým výrobkům, které továrny produkovali pouze pro ně: tonika, gely, emulze, pomády, vlasové stylingové přípravky atp. Mnohým přípravkům se dokonce připisovali léčebné účinky, i když patřili do světa kosmetiky. Jinými slovy, pánské přípravky byly mnohem populárnější před 50 lety, než jsou dnes.