Zanechte nám Vaší emailovou adresu a my Vám budeme posílat novinky
Psala se 50. léta, kdy pánská kosmetika zaznamenala svůj nevídaný rozmach. Za to vděčí módnímu trendu „I muži mají nárok na své výrobky“, jenž si podmanil velkou část mužské populace především na západním kontinentu. Nebylo zvykem, aby muži používali „unisexové“ anebo „dámské“ výrobky, jak je tomu dnes. Muži dávali přednost specifickým výrobkům, které továrny produkovali pouze pro ně: tonika, gely, emulze, pomády, vlasové stylingové přípravky atp. Mnohým přípravkům se dokonce připisovali léčebné účinky, i když patřili do světa kosmetiky. Jinými slovy, pánské přípravky byly mnohem populárnější před 50 lety, než jsou dnes.
SEBASTIAN – jedna z předních značek vlasové a dekorativní kosmetiky. V sedmdesátých letech tuto společnost založil John Sebastian, jeho žena Geri a jeho mladší bratr Tony, který je také i vynálezcem kadeřnické žehličky. Celosvětové renomé si společnost vybudovala nejen díky vysoké kvalitě svých produktů, ale hlavně svým inovativním přístupem a postojem k této problematice. Začátkem roku 1999 soustředila společnost Sebastian svoji pozornost na to jak ovlivnit kvalitu vlasového vlákna. Tento úkol se ji podařilo mistrovsky zvládnout a nyní uvádí na trh přípravky, které si získávají stále větší popularitu nejen profesionály ale i běžnými spotřebiteli. V současné době se kosmetika Sebastian distribuuje do více než 150 000 salonů v 65 zemích světa.
Slunce je zdrojem naší životodárné energie, elánu, radosti a kromě jiného i vitaminu D. Jeho ultrafialové sluneční paprsky však mohou způsobit značné škody na pokožce a bohužel i na vlasech. Krásné jarní dny nám proto jednoznačně připomínají, že se na nápor slunečních paprsků musíme důkladně připravit. Zvláštní péči našim vlasům bychom měli věnovat již od jara, kdy sluníčko svítí mnohem intenzivněji. A co když vlasům patřičnou péči nedopřejeme? Ke konci léta budou suché, bez lesku, nepoddajné a rozhodně ke kráse budou mít daleko.