Zanechte nám Vaší emailovou adresu a my Vám budeme posílat novinky
Problematika mastné pokožky či mastných vlasů se týká 31,5% žen a 27% mužů. Negativní vnější nebo vnitřní vlivy působící na vlasovou pokožku narušují funkci mazové žlázky, která následně ve zvýšené míře produkuje kožní maz. Vlasy jsou těžké, zplihlé a je potřeba je často mýt, chybí jim objem. Dost často se potkáváme s problémem mastné pokožky a suchých délek vlasů. Jak tento problém řešit? Důležitá je profesionální péče určená přesně na daný problém. Profesionální kosmetika Kérastase patří mezi špičky v péči o vlasy na našem trhu.
Psala se 50. léta, kdy pánská kosmetika zaznamenala svůj nevídaný rozmach. Za to vděčí módnímu trendu „I muži mají nárok na své výrobky“, jenž si podmanil velkou část mužské populace především na západním kontinentu. Nebylo zvykem, aby muži používali „unisexové“ anebo „dámské“ výrobky, jak je tomu dnes. Muži dávali přednost specifickým výrobkům, které továrny produkovali pouze pro ně: tonika, gely, emulze, pomády, vlasové stylingové přípravky atp. Mnohým přípravkům se dokonce připisovali léčebné účinky, i když patřili do světa kosmetiky. Jinými slovy, pánské přípravky byly mnohem populárnější před 50 lety, než jsou dnes.
Kořeny této světoznámé značky sahají až do minulého století do roku 1898, kdy Hans SCHWARZKOPF otevřel v Berlíně svoji malou drogerii zaměřenou především na vůně a parfémy. Nikdo nemohl tehdy předpokládat, že tak založil jednu ze světových unikátních značek v oblasti vlasové péče. O deset let později vyvinul a uvedl na trh první práškový šampon rozpustný ve vodě, který nahradil doposud používaná mýdla. Pohodlnější aplikace udělala z výrobku obrovský hit.