Zanechte nám Vaší emailovou adresu a my Vám budeme posílat novinky
SEBASTIAN – jedna z předních značek vlasové a dekorativní kosmetiky. V sedmdesátých letech tuto společnost založil John Sebastian, jeho žena Geri a jeho mladší bratr Tony, který je také i vynálezcem kadeřnické žehličky. Celosvětové renomé si společnost vybudovala nejen díky vysoké kvalitě svých produktů, ale hlavně svým inovativním přístupem a postojem k této problematice. Začátkem roku 1999 soustředila společnost Sebastian svoji pozornost na to jak ovlivnit kvalitu vlasového vlákna. Tento úkol se ji podařilo mistrovsky zvládnout a nyní uvádí na trh přípravky, které si získávají stále větší popularitu nejen profesionály ale i běžnými spotřebiteli. V současné době se kosmetika Sebastian distribuuje do více než 150 000 salonů v 65 zemích světa.
V čem je problém? Ženy, které mají pocit, že jejich vlasy jsou den co den zplihlé, mají s největší pravděpodobností příliš jemné vlasy. Ty v dnešní době trápí podstatnou část českých žen.
Problém obvykle není v tom, že by vlasů bylo málo, jsou však velmi slabé a tenké, dělají si, „co chtějí", a proto se obtížně upravují. Často také elektrizují a vypadají ochable a bez lesku. Většinou se i nadměrně mastí u kořínků, což způsobuje jejich ztěžknutí, a tudíž další plihnutí. Pozor, nepleťte si jemné vlasy s mastnými či nadměrně se mastícími vlasy, které plihnou z důvodu nadměrné produkce mazu. Je důležité uvědomit si, že v případě jemných vlasů jde o dědičnou záležitost, a tudíž není možné doufat v trvalou změnu. Avšak správnou péčí a vhodně zvolenou vlasovou kosmetikou lze docílit toho, že vlasy, i když jemné, budou vypadat zdravě, upraveně a účes z nich vytvořený bude vzdušný a bohatý.
Psala se 50. léta, kdy pánská kosmetika zaznamenala svůj nevídaný rozmach. Za to vděčí módnímu trendu „I muži mají nárok na své výrobky“, jenž si podmanil velkou část mužské populace především na západním kontinentu. Nebylo zvykem, aby muži používali „unisexové“ anebo „dámské“ výrobky, jak je tomu dnes. Muži dávali přednost specifickým výrobkům, které továrny produkovali pouze pro ně: tonika, gely, emulze, pomády, vlasové stylingové přípravky atp. Mnohým přípravkům se dokonce připisovali léčebné účinky, i když patřili do světa kosmetiky. Jinými slovy, pánské přípravky byly mnohem populárnější před 50 lety, než jsou dnes.