Zanechte nám Vaší emailovou adresu a my Vám budeme posílat novinky
Kořeny této světoznámé značky sahají až do minulého století do roku 1898, kdy Hans SCHWARZKOPF otevřel v Berlíně svoji malou drogerii zaměřenou především na vůně a parfémy. Nikdo nemohl tehdy předpokládat, že tak založil jednu ze světových unikátních značek v oblasti vlasové péče. O deset let později vyvinul a uvedl na trh první práškový šampon rozpustný ve vodě, který nahradil doposud používaná mýdla. Pohodlnější aplikace udělala z výrobku obrovský hit.
Nudí vás nosit každý den stejný účes? Pak sáhněte po přípravcích značky OSiS. Díky jejich konzistenci a struktuře se ze stylingové rutiny vymaníte naprosto spolehlivě. Nyní vám značka OSiS nabízí čtyři nové profesionální produkty, které splní vaše sny i o tom nejodvážnějším stylingu – Refresh Dust, Fibre Light, Aqua Slide a Pump My Curls. Dodejte svému účesu mimořádný objem nebo fixaci, zvýrazněte strukturu vlasů, dodejte jim oslnivý lesk a zkroťte rozpustilé vlny. Není to těžké. S pomocí našich nových přípravků značky OSiS dosáhnete naprosto úchvatných stylingových efektů.
Unikátní propojení moderní vědy a přírody uvádí na Český trh italská profesionální kosmetika značky KLÉRAL SYSTEM. Skutečná profesionální péče v několika liniích je určena pro různé typy vlasů, vlasovou pokožku a vlasové anomálie (lupy, citlivá pokožka atd). Výjimečná rovnováha extraktů z bylin a dalších účinných látek nabízejí profesionální péči, která splní i ty nejnáročnější očekávání.
Společnost vznikla již v roce 1968 v italském Turínu a má za sebou roky vlastního výzkumu. Přípravky KLÉRAL SYSTEM obsahují pouze kvalitní a čisté komponenty a nejsou testovány na zvířatech. Navíc respektují životní prostředí a používají recyklovatelné obaly.
Píše se rok 1960, kdy mladá herečka a modelka Paula Kent společně se svým kadeřníkem Jheri Reddingem položila základy nové dimenzi vlasové péče – REDKEN. Přes veškerý pokrok byly tehdejší vlasové výrobky příliš agresivní na citlivou pokožku mnoha lidí. Nová značka REDKEN nabízela produkty, které respektovaly potřeby citlivé vlasové pokožky a jedinečná technologie okamžitě vylepšovala strukturu i vzhled vlasů. Nešlo tedy jen o pouhou kamufláž, ale o dlouhotrvající pocit zlepšení, který bylo možné do té doby získat jen u kadeřníka.
SEBASTIAN – jedna z předních značek vlasové a dekorativní kosmetiky. V sedmdesátých letech tuto společnost založil John Sebastian, jeho žena Geri a jeho mladší bratr Tony, který je také i vynálezcem kadeřnické žehličky. Celosvětové renomé si společnost vybudovala nejen díky vysoké kvalitě svých produktů, ale hlavně svým inovativním přístupem a postojem k této problematice. Začátkem roku 1999 soustředila společnost Sebastian svoji pozornost na to jak ovlivnit kvalitu vlasového vlákna. Tento úkol se ji podařilo mistrovsky zvládnout a nyní uvádí na trh přípravky, které si získávají stále větší popularitu nejen profesionály ale i běžnými spotřebiteli. V současné době se kosmetika Sebastian distribuuje do více než 150 000 salonů v 65 zemích světa.
Psala se 50. léta, kdy pánská kosmetika zaznamenala svůj nevídaný rozmach. Za to vděčí módnímu trendu „I muži mají nárok na své výrobky“, jenž si podmanil velkou část mužské populace především na západním kontinentu. Nebylo zvykem, aby muži používali „unisexové“ anebo „dámské“ výrobky, jak je tomu dnes. Muži dávali přednost specifickým výrobkům, které továrny produkovali pouze pro ně: tonika, gely, emulze, pomády, vlasové stylingové přípravky atp. Mnohým přípravkům se dokonce připisovali léčebné účinky, i když patřili do světa kosmetiky. Jinými slovy, pánské přípravky byly mnohem populárnější před 50 lety, než jsou dnes.