Zanechte nám Vaší emailovou adresu a my Vám budeme posílat novinky
Píše se rok 1960, kdy mladá herečka a modelka Paula Kent společně se svým kadeřníkem Jheri Reddingem položila základy nové dimenzi vlasové péče – REDKEN. Přes veškerý pokrok byly tehdejší vlasové výrobky příliš agresivní na citlivou pokožku mnoha lidí. Nová značka REDKEN nabízela produkty, které respektovaly potřeby citlivé vlasové pokožky a jedinečná technologie okamžitě vylepšovala strukturu i vzhled vlasů. Nešlo tedy jen o pouhou kamufláž, ale o dlouhotrvající pocit zlepšení, který bylo možné do té doby získat jen u kadeřníka.
Nudí vás nosit každý den stejný účes? Pak sáhněte po přípravcích značky OSiS. Díky jejich konzistenci a struktuře se ze stylingové rutiny vymaníte naprosto spolehlivě. Nyní vám značka OSiS nabízí čtyři nové profesionální produkty, které splní vaše sny i o tom nejodvážnějším stylingu – Refresh Dust, Fibre Light, Aqua Slide a Pump My Curls. Dodejte svému účesu mimořádný objem nebo fixaci, zvýrazněte strukturu vlasů, dodejte jim oslnivý lesk a zkroťte rozpustilé vlny. Není to těžké. S pomocí našich nových přípravků značky OSiS dosáhnete naprosto úchvatných stylingových efektů.
Psala se 50. léta, kdy pánská kosmetika zaznamenala svůj nevídaný rozmach. Za to vděčí módnímu trendu „I muži mají nárok na své výrobky“, jenž si podmanil velkou část mužské populace především na západním kontinentu. Nebylo zvykem, aby muži používali „unisexové“ anebo „dámské“ výrobky, jak je tomu dnes. Muži dávali přednost specifickým výrobkům, které továrny produkovali pouze pro ně: tonika, gely, emulze, pomády, vlasové stylingové přípravky atp. Mnohým přípravkům se dokonce připisovali léčebné účinky, i když patřili do světa kosmetiky. Jinými slovy, pánské přípravky byly mnohem populárnější před 50 lety, než jsou dnes.