Zanechte nám Vaší emailovou adresu a my Vám budeme posílat novinky
Možná jste ani netušili jak důležitým parametrem může být vlhkost v určování kvality vlasů. Zdravý vlas obsahuje dostatečné množství molekul vody a to jak na povrchu, tak i uvnitř. Vlhkost je to, co určuje schopnost vlasu se přizpůsobit, jeho tvarovatelnost, pružnost atd. Může však v závislosti na různých vlivech kolísat.
Píše se rok 1960, kdy mladá herečka a modelka Paula Kent společně se svým kadeřníkem Jheri Reddingem položila základy nové dimenzi vlasové péče – REDKEN. Přes veškerý pokrok byly tehdejší vlasové výrobky příliš agresivní na citlivou pokožku mnoha lidí. Nová značka REDKEN nabízela produkty, které respektovaly potřeby citlivé vlasové pokožky a jedinečná technologie okamžitě vylepšovala strukturu i vzhled vlasů. Nešlo tedy jen o pouhou kamufláž, ale o dlouhotrvající pocit zlepšení, který bylo možné do té doby získat jen u kadeřníka.
Psala se 50. léta, kdy pánská kosmetika zaznamenala svůj nevídaný rozmach. Za to vděčí módnímu trendu „I muži mají nárok na své výrobky“, jenž si podmanil velkou část mužské populace především na západním kontinentu. Nebylo zvykem, aby muži používali „unisexové“ anebo „dámské“ výrobky, jak je tomu dnes. Muži dávali přednost specifickým výrobkům, které továrny produkovali pouze pro ně: tonika, gely, emulze, pomády, vlasové stylingové přípravky atp. Mnohým přípravkům se dokonce připisovali léčebné účinky, i když patřili do světa kosmetiky. Jinými slovy, pánské přípravky byly mnohem populárnější před 50 lety, než jsou dnes.