Zanechte nám Vaší emailovou adresu a my Vám budeme posílat novinky
Poměrně často se setkáváme s dotazem, jak nejlépe pomoci suchým vlasům, aby vypadaly krásně, zdravě a leskle. Problémem suchých vlasů bývá nedostatečná vlhkost a vysoká poréznost vlasu (nerovný šupinatý povrch). Jenže i mezi suchými vlasy jsou velké rozdíly. Některé jsou suché, lámavé a extrémně jemné, jiné zase bývají velmi suché, drsné a hrubé.
I zdravé vlasy se mohou poškodit kulmou, elektrickými natáčkami nebo vysoušečem, kartáčováním, česáním a extrémními povětrnostními podmínkami, takže kondicionér používejte pravidelně a důkladně. I zdravé vlasy se mohou poškodit kulmou, elektrickými natáčkami nebo vysoušečem, kartáčováním, česáním a extrémními povětrnostními podmínkami, takže kondicionér používejte pravidelně a důkladně.
Píše se rok 1960, kdy mladá herečka a modelka Paula Kent společně se svým kadeřníkem Jheri Reddingem položila základy nové dimenzi vlasové péče – REDKEN. Přes veškerý pokrok byly tehdejší vlasové výrobky příliš agresivní na citlivou pokožku mnoha lidí. Nová značka REDKEN nabízela produkty, které respektovaly potřeby citlivé vlasové pokožky a jedinečná technologie okamžitě vylepšovala strukturu i vzhled vlasů. Nešlo tedy jen o pouhou kamufláž, ale o dlouhotrvající pocit zlepšení, který bylo možné do té doby získat jen u kadeřníka.
SEBASTIAN – jedna z předních značek vlasové a dekorativní kosmetiky. V sedmdesátých letech tuto společnost založil John Sebastian, jeho žena Geri a jeho mladší bratr Tony, který je také i vynálezcem kadeřnické žehličky. Celosvětové renomé si společnost vybudovala nejen díky vysoké kvalitě svých produktů, ale hlavně svým inovativním přístupem a postojem k této problematice. Začátkem roku 1999 soustředila společnost Sebastian svoji pozornost na to jak ovlivnit kvalitu vlasového vlákna. Tento úkol se ji podařilo mistrovsky zvládnout a nyní uvádí na trh přípravky, které si získávají stále větší popularitu nejen profesionály ale i běžnými spotřebiteli. V současné době se kosmetika Sebastian distribuuje do více než 150 000 salonů v 65 zemích světa.