Zanechte nám Vaší emailovou adresu a my Vám budeme posílat novinky
Na dlaň ruky naneste přiměřené množství šamponu. Přesné množství musíte posoudit sama je třeba tolik šamponu, aby se vytvořila pěna, která pokryje celou vaši hlavu.
Rozetřete šampon v ruce, naneste jej na vlasy a jemně, ale souvisle, jej konečky prstů vtírejte směrem od pokožky hlavy ke konečkům vlasů. Nezapomeňte, že vlasy musí státe přirozeně splývat, ať jsou jakkoliv dlouhé.
Psala se 50. léta, kdy pánská kosmetika zaznamenala svůj nevídaný rozmach. Za to vděčí módnímu trendu „I muži mají nárok na své výrobky“, jenž si podmanil velkou část mužské populace především na západním kontinentu. Nebylo zvykem, aby muži používali „unisexové“ anebo „dámské“ výrobky, jak je tomu dnes. Muži dávali přednost specifickým výrobkům, které továrny produkovali pouze pro ně: tonika, gely, emulze, pomády, vlasové stylingové přípravky atp. Mnohým přípravkům se dokonce připisovali léčebné účinky, i když patřili do světa kosmetiky. Jinými slovy, pánské přípravky byly mnohem populárnější před 50 lety, než jsou dnes.
Kořeny této světoznámé značky sahají až do minulého století do roku 1898, kdy Hans SCHWARZKOPF otevřel v Berlíně svoji malou drogerii zaměřenou především na vůně a parfémy. Nikdo nemohl tehdy předpokládat, že tak založil jednu ze světových unikátních značek v oblasti vlasové péče. O deset let později vyvinul a uvedl na trh první práškový šampon rozpustný ve vodě, který nahradil doposud používaná mýdla. Pohodlnější aplikace udělala z výrobku obrovský hit.