Zanechte nám Vaší emailovou adresu a my Vám budeme posílat novinky
Slunce je zdrojem naší životodárné energie, elánu, radosti a kromě jiného i vitaminu D. Jeho ultrafialové sluneční paprsky však mohou způsobit značné škody na pokožce a bohužel i na vlasech. Krásné jarní dny nám proto jednoznačně připomínají, že se na nápor slunečních paprsků musíme důkladně připravit. Zvláštní péči našim vlasům bychom měli věnovat již od jara, kdy sluníčko svítí mnohem intenzivněji. A co když vlasům patřičnou péči nedopřejeme? Ke konci léta budou suché, bez lesku, nepoddajné a rozhodně ke kráse budou mít daleko.
Kořeny této světoznámé značky sahají až do minulého století do roku 1898, kdy Hans SCHWARZKOPF otevřel v Berlíně svoji malou drogerii zaměřenou především na vůně a parfémy. Nikdo nemohl tehdy předpokládat, že tak založil jednu ze světových unikátních značek v oblasti vlasové péče. O deset let později vyvinul a uvedl na trh první práškový šampon rozpustný ve vodě, který nahradil doposud používaná mýdla. Pohodlnější aplikace udělala z výrobku obrovský hit.
SEBASTIAN – jedna z předních značek vlasové a dekorativní kosmetiky. V sedmdesátých letech tuto společnost založil John Sebastian, jeho žena Geri a jeho mladší bratr Tony, který je také i vynálezcem kadeřnické žehličky. Celosvětové renomé si společnost vybudovala nejen díky vysoké kvalitě svých produktů, ale hlavně svým inovativním přístupem a postojem k této problematice. Začátkem roku 1999 soustředila společnost Sebastian svoji pozornost na to jak ovlivnit kvalitu vlasového vlákna. Tento úkol se ji podařilo mistrovsky zvládnout a nyní uvádí na trh přípravky, které si získávají stále větší popularitu nejen profesionály ale i běžnými spotřebiteli. V současné době se kosmetika Sebastian distribuuje do více než 150 000 salonů v 65 zemích světa.