Zanechte nám Vaší emailovou adresu a my Vám budeme posílat novinky
Kořeny této světoznámé značky sahají až do minulého století do roku 1898, kdy Hans SCHWARZKOPF otevřel v Berlíně svoji malou drogerii zaměřenou především na vůně a parfémy. Nikdo nemohl tehdy předpokládat, že tak založil jednu ze světových unikátních značek v oblasti vlasové péče. O deset let později vyvinul a uvedl na trh první práškový šampon rozpustný ve vodě, který nahradil doposud používaná mýdla. Pohodlnější aplikace udělala z výrobku obrovský hit.
Vlasy jsou pro člověka důležité především z hlediska sociální komunikace. Jejich oslabení, viditelné zhoršení kvality či ztráta výrazně ovlivňuje naše sebevědomí. Podle výzkumů dokonce až 80 % mužů trpících ztrátou vlasů pociťuje tuto skutečnost jako projev stárnutí, ztráty identity a snížením atraktivity. Podobně jsou na tom ženy, u kterých je ztráta vlasů mnohem větším problémem. Léčba vypadávání vlasů je možná, i když velmi zdlouhavá a stále s nejistými výsledky. Přesto se v oblasti dermatologie objevilo několik novinek, o kterých byste měli vědět
Podle posledních průzkumů je až 90% populace nespokojeno s kvalitou svých vlasů, ale jen část svůj problém doopravdy řeší. Nejčastějším řešeným problémem je vypadávání vlasů, který trápí zhruba polovinu obyvatelstva. Mastné vlasy a mastná vlasová pokožka je problémem zhruba u 30 % lidí a tvorbou lupů trpí asi 5 až 10% obyvatelstva. Mezi další potíže patří např. příliš suché a lámavé vlasy, suchá anebo citlivá vlasová pokožka. Velmi častým požadavkem je zpevnění vlasů, hlavně jemných, křehkých a nepoddajných vlasů, které jsou často výsledkem špatného zacházení s vlasy. A takto bychom mohli pokračovat…