Zanechte nám Vaší emailovou adresu a my Vám budeme posílat novinky
Píše se rok 1960, kdy mladá herečka a modelka Paula Kent společně se svým kadeřníkem Jheri Reddingem položila základy nové dimenzi vlasové péče – REDKEN. Přes veškerý pokrok byly tehdejší vlasové výrobky příliš agresivní na citlivou pokožku mnoha lidí. Nová značka REDKEN nabízela produkty, které respektovaly potřeby citlivé vlasové pokožky a jedinečná technologie okamžitě vylepšovala strukturu i vzhled vlasů. Nešlo tedy jen o pouhou kamufláž, ale o dlouhotrvající pocit zlepšení, který bylo možné do té doby získat jen u kadeřníka.
Kořeny této světoznámé značky sahají až do minulého století do roku 1898, kdy Hans SCHWARZKOPF otevřel v Berlíně svoji malou drogerii zaměřenou především na vůně a parfémy. Nikdo nemohl tehdy předpokládat, že tak založil jednu ze světových unikátních značek v oblasti vlasové péče. O deset let později vyvinul a uvedl na trh první práškový šampon rozpustný ve vodě, který nahradil doposud používaná mýdla. Pohodlnější aplikace udělala z výrobku obrovský hit.
Slunce je zdrojem naší životodárné energie, elánu, radosti a kromě jiného i vitaminu D. Jeho ultrafialové sluneční paprsky však mohou způsobit značné škody na pokožce a bohužel i na vlasech. Krásné jarní dny nám proto jednoznačně připomínají, že se na nápor slunečních paprsků musíme důkladně připravit. Zvláštní péči našim vlasům bychom měli věnovat již od jara, kdy sluníčko svítí mnohem intenzivněji. A co když vlasům patřičnou péči nedopřejeme? Ke konci léta budou suché, bez lesku, nepoddajné a rozhodně ke kráse budou mít daleko.